• Головна
  • Дистанційні вакансії
Logo

Оператор call-центру (медичний центр)

Компанія
theРharmaМedia
Зарплата
17 000 - 25 000 грн
Компанія «МІБС, ЛДЦ (Київ)» шукає в команду професіонала на посаду оператора call-центра. Ми є провідним медичним центром, що надає широкий спектр діагностичних послуг у Києві.

Обов’язки:

  • Приймати вхідні дзвінки від клієнтів і надавати їм інформацію про послуги, які надає Медичний центр;
  • Записувати клієнтів на прийоми до лікарів, враховуючи їх графіки роботи;
  • Вести облік вхідних та вихідних дзвінків, зберігаючи всю необхідну інформацію в базі даних;
  • Вирішувати запитання та проблеми клієнтів, надаючи їм відповідну підтримку та консультацію;
  • Забезпечувати високий рівень обслуговування клієнтів, дотримуючись встановлених стандартів компанії.
Вимоги:

  • Досвід роботи оператором call-центра принаймні 1 рік;
  • Висока комунікабельність та вміння ефективно спілкуватися з клієнтами;
  • Вміння працювати в режимі віддаленої роботи;
  • Знання комп’ютерних програм (MS Office, CRM-системи);
  • Вміння працювати в стресових ситуаціях та швидко приймати рішення;
  • Відмінне знання української мови;
  • Висока відповідальність та орієнтованість на результат.
Ми пропонуємо:

  • Відповідальну та цікаву роботу у провідному медичному центрі;
  • Гнучкий графік роботи;
  • Оплата за фактом виконаної роботи;
  • Можливість професійного розвитку та карєрного зростання.
Якщо ви маєте досвід роботи оператором call-центру та бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме, або телефонуйте.


Вакансія офіційно опублікована на платформі SnappHire — сучасній українській системі професійного розміщення вакансій для роботодавців.