Оператор call-центру (медичний центр)
| Компанія | theРharmaМedia |
| Зарплата | 17 000 - 25 000 грн |
Компанія «МІБС, ЛДЦ (Київ)» шукає в команду професіонала на посаду оператора call-центра. Ми є провідним медичним центром, що надає широкий спектр діагностичних послуг у Києві.
Обов’язки:
Вакансія офіційно опублікована на платформі SnappHire — сучасній українській системі професійного розміщення вакансій для роботодавців.
Обов’язки:
- Приймати вхідні дзвінки від клієнтів і надавати їм інформацію про послуги, які надає Медичний центр;
- Записувати клієнтів на прийоми до лікарів, враховуючи їх графіки роботи;
- Вести облік вхідних та вихідних дзвінків, зберігаючи всю необхідну інформацію в базі даних;
- Вирішувати запитання та проблеми клієнтів, надаючи їм відповідну підтримку та консультацію;
- Забезпечувати високий рівень обслуговування клієнтів, дотримуючись встановлених стандартів компанії.
- Досвід роботи оператором call-центра принаймні 1 рік;
- Висока комунікабельність та вміння ефективно спілкуватися з клієнтами;
- Вміння працювати в режимі віддаленої роботи;
- Знання комп’ютерних програм (MS Office, CRM-системи);
- Вміння працювати в стресових ситуаціях та швидко приймати рішення;
- Відмінне знання української мови;
- Висока відповідальність та орієнтованість на результат.
- Відповідальну та цікаву роботу у провідному медичному центрі;
- Гнучкий графік роботи;
- Оплата за фактом виконаної роботи;
- Можливість професійного розвитку та карєрного зростання.
Вакансія офіційно опублікована на платформі SnappHire — сучасній українській системі професійного розміщення вакансій для роботодавців.